Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Праца са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб у ААТ "Мінскі НДІ радыёматэрыялаў" ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:
Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь;
Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»;
Асабісты прыём
Пры звароце на асабісты прыём пры сабе неабходна мець дакументы, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства, пасведчанне бежанца). Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Арганізацыя асабістага прыёму грамадзян у ААТ «Мінскі НДІ радыёматэрыялаў» праводзіцца па адрасе: г. Мінск, вул. лейтэнанта Кіжаватава, 86-2, пакой 316, Папярэдні запіс па тэл. +375 (17) 270 96 06.
Графік асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб:
Дырэктар ААТ "МІНСКІ НДІ РАДЫЁМАТЭРЫЯЛАЎ"
КЕРНАСОЎСКІ Юрый Міхайлавіч
першы і трэці аўторак месяца з 15.00 да 17.00, пакой 316 а.
Адказны за вядзенне справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб:
- спецыяліст па кадравых пытаннях кадравай службы МАЗУРАВА Жанна Рыгораўна, тэл +375 (17) 270 96 04, пакой № 302;
- па зваротах, якія паступілі ў ходзе правядзення асабістых прыёмаў грамадзян дырэктарам ААТ "МІНСКІ НДІ РАДЫЁМАТЭРЫЯЛАЎ" Кернасоўскім Юрыем Міхайлавічам - ТРОЦКАЯ Вікторыя Віктараўна, начальнік сектара суправаджэння арганізацыйна-прававога аддзела, тэл. +375 (17) 270 96 06, пакой № 316.
Адказны за захоўванне і вядзенне кнігі заўваг і прапаноў – СІНІЦЫНА Жанна Уладзіміраўна, памочнік дырэктара па кадрах, рэжыму і інфармацыйнай работе, тэл. +375 (17) 270 96 04, пакой № 302.
Адміністрацыйныя працэдуры
Парадак арганізацыі правядзення "гарачых ліній" і "прамых тэлефонных ліній" па актуальных пытаннях для фізічных і юрыдычных асоб
«Гарачая тэлефонная лінія» праводзіцца спецыялістамі ААТ «МІНСКІ НДІ РАДЫЁМАТЭРЫЯЛАЎ» у працоўны час у працоўныя дні з 15.00 да 17.00:
- памочнікам дырэктара па кадрах, рэжыму і інфармацыйнай працы - у першы чацвер месяца па тэлефоне +375 (17) 270 96 04
«Прамая тэлефонная лінія» праводзіцца:
- дырэктарам Таварыства-штомесяц у другі аўторак з 15.00 да 17.00 па тэлефоне +375 (17) 270 96 07;
намеснікамі дырэктара з 15.00 да 17.00:
- галоўным інжынерам-у першую сераду месяца па тэлефоне +375 (17) 270 96 00;
- намеснікам дырэктара па камерцыйных і агульных пытаннях - у трэцюю сераду месяца па тэлефоне +375 (17) 270 96 01
Вышэйстаячы орган
ААТ «МІНСКІ НДІ РАДЫЁМАТЭРЫЯЛАЎ» адносіцца да Аддзялення фізікі, матэматыкі і інфарматыкі Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі.
Нацыянальная акадэмія навук Беларусі
220072, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 66.
Тэлефон і факс +375 (17) 379 28 16
Е-mail: nasb@presidium.bas-net.by
Кіраўніцтва Прэзідыума і Аддзялення фізікі, матэматыкі і інфарматыкі НАН Беларусі:
Старшыня Прэзідыума НАН Беларусі
доктар эканамічных навук, акадэмік Уладзімір Рыгоравіч ГУСАКОЎ
+375 (17) 379-18-01
Першы намеснік Старшыні Прэзідыума НАН Беларусі
доктар эканамічных навук Аляксандр Генадзевіч Шумілін
+375 (17) 378-28-45
Намеснік акадэміка-сакратара Аддзялення фізікі, матэматыкі і інфарматыкі НАН Беларусі
член-карэспандэнт Сяргей Аляксандравіч Ціхаміраў
+375 (17) 374-14-55
Рэжым працоўнага часу:
пачатак працоўнага дня – 9.00;
перапынак для адпачынку і харчавання-з 13.00 да 14.00;
заканчэнне працы – 18.00.
Электронны зварот
З 2 студзеня 2023г. уступае ў дзеянне з дапаўненнямі і змяненнямі Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022).
Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).
Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел (інтэрнэт-сайт).
- рэгіструюцца з дапамогай запаўнення формы рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце;
- падаюць электронныя звароты і атрымліваюць адказы (паведамлення) на іх;
- праглядаюць пералік пададзеных электронных зваротаў і статус іх разгляду;
- накіроўваюць аператару сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў інфармацыйныя паведамленні і запыты на кансультацыю па пытаннях функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў.
Заяўнікі (за выключэннем асоб, якія з'яўляюцца адміністратарамі арганізацый або адказнымі асобамі) рэгіструюцца ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў шляхам унясення ў форму рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце наступных звестак пра сябе:
- прозвішча, уласнае імя ,імя па бацьку (калі такое маецца), адрас месца жыхарства (месца знаходжання), абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі, адрас электроннай пошты - для фізічнай асобы;
- уліковы нумар плацельшчыка, найменне, адрас месца знаходжання арганізацыі, а таксама прозвішча, уласнае імя ,імя па бацьку( калі такое маецца), адрас электроннай пошты і абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты - для юрыдычнай асобы.
У ходзе рэгістрацыі заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай):
- пацвярджае абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі шляхам унясення кода пацверджання, атрыманага ў СМС-паведамленні на ўказаны нумар;
- пацвярджае адрас электроннай пошты шляхам пераходу па спасылцы, атрыманай на ўказаны адрас;
- прымацоўвае які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент у выпадку яго выкарыстання для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў.
Па завяршэнні рэгістрацыі заяўніка (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў у аўтаматычным рэжыме фарміруе асабісты электронны кабінет заяўніка.
Заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў заяўнікі можа выкарыстоўваць:
- лагін і пароль, сфармаваныя ім пры рэгістрацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў;
- лагін і пароль, сфармаваныя ў працэсе рэгістрацыі ў нацыянальнай паштовай электроннай сістэме;
- які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент.
Пасля праходжання заяўнікам (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) працэдур ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляе яго аўтарызацыю шляхам прадастаўлення магчымасці выкарыстання ў асабістым электронным кабінеце функцыянальных магчымасцяў, даступных заяўніку.
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней за 1 месяц.
ЗВЯРТАЕМ ВАШУ УВАГУ!
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
выкладзены не на беларускай або рускай мове;
не ўтрымліваюць прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытання;
ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі ААТ «МІНСКІ НДІ РАДЫЁМАТЭРЫЯЛАЎ»;
прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
з заяўнікам спынена перапіска